Destinationsmarknadsföring

Digital destinationsmarknadsföring placerar ”destinationen” på Gogglekartan med både vägbeskrivning och hur du reser med kollektivtrafik till destinationen. Digital destinationsmarknadsföring innebär också att det som händer på destinationen, just nu, publiceras i digitala kanaler i realtid, t ex butikers, caféers, restaurangers öppettider.

Destinationsmarknadsföring i sin enklaste form innebär att kommunicera ut att man har öppet, samt visar hur man åker till destinationen.

Med dagens snabba kommunikationsmöjligheter, och att förutsättningarna kan ändras snabbt, är digital destinationsmarknadsföring den rätta metoden. Den är kostnadseffektiv, främjar en hållbar destinationsutveckling, och når ut till alla med en smartphone, surfplatta eller dator.

 

Har du frågor kring Destinationsmarknadsföring?

Använd formuläret nedan, och ställ dina frågor!

Ditt namn *

Din epost *

Ämne *

Ditt meddelande *

*) Obligatorisk

Antispam-fråga

 

Genom att använda detta formulär accepterar du att denna webbplats lagrar och bearbetar dina uppgifter. Läs mer i vår Integritetspolicy.